3de editie van “The Futures Of Data”
14 maart 2017
Wij zijn sponsor van dit project omdat bescherming van data en privacy ons nauw aan het hart liggen. We helpen bedrijven om hun strategie (en legale bescherming) op dit vlak op te zetten. Daarom is het ook voor ons van belang, om van de laatste nieuwtjes op de hoogte te blijven.
Want of je het nu wil of niet, iedereen is tegenwoordig geconnecteerd met het internet op talloze manieren. Vaak weten we niet meer wie er wat over ons weet. ‘Big Data’ en de manier waarop we daarmee omgaan, is onze maatschappij aan het veranderen. Maar wat met de privacy? Wat zijn de mogelijkheden? Wat zijn de gevaren? Wat gebeurt er nu al, zonder dat we ons daarvan bewust zijn?
Het project “The Futures Of Data (t/f/o/d)” stelt scherp op mogelijke toekomsten van data. In maandelijkse talks & showcases zoomen ze telkens in op één thema dat door data wordt getransformeerd. In maart organiseren ze een evenement rond ‘De Impact van Data op Media’. Dit event (het derde in zijn soort) heeft plaats op 30 maart 2017 bij Trendwolves in Gent.
Schrijf je snel in voor dit inspirerende event. Je kan er niet alleen interessante sprekers zien (Maarten Lauwaert & Hanne Brasseur, Digitale strategie VRT News; Kasper Jordaens, hacker en Michel De Wachter, CEO van Spott), maar je kan er ons ook tegen het lijf lopen!
Protip:
Op de website van t/f/o/d/ kan je de presentaties van de vorige twee edities bekijken. Met zeer interessante speeches van o.a. Minister De Croo.